Nakrętki dla Hospicjum.
Już od roku stoi nasze czerwone serce, serce do którego wrzucamy nakrętki. Nakrętki przynoszą nie tylko uczniowie i pracownicy Naszej Szkoły, ale również okoliczni mieszkańcy. Daje nam to ogromną radość! Dziękujemy za wspólne dzielenie się dobrem i.. prosimy o jeszcze! Nadal będziemy wspierać Wrocławskie Hospicjum dla dzieci i przekazywać nakrętki właśnie tam.
Zachęcamy wszystkich do czynnego wsparcia tej inicjatywy!
I rozgrywki matematyczne klas IV
Dnia 21.04.2022 w naszej Szkole po raz pierwszy odbyły się Rozgrywki Matematyczne dla klas IV.
Reprezentanci sześciu klas mieli okazje zmierzyć się z rówieśnikami w dwóch etapach konkursu:
- I etap- układanka logiczna; gra zręcznościowa
- II etap- matematyczne potyczki ( 16 zadań; rozwiązywane na czas)
W każdym etapie liczyła się przede wszystkim współpraca grupowa.
I miejsce ex aequo zdobyła
drużyna klasy IVA (Hania Wójcik; Amelia Akutko; Tomasz Kisielewski, Mikołaj Garyga).
oraz
drużyna klasy IV E (Liliana Akutko; Emilia Kwiatkowska; Wojciech Guzek, Michał Wasilewski).
II miejsce –drużyna klasy IV F (Franciszek Zasucha, Hanna Sobota; Hanna Łukasik, Lena Grębowska).
III miejsce- drużyna klasy IV B(Emilia Wiercioch; Magdalena Ugrewicz; Matusz Szulc, Jan Kuklis).
Wszystkim drużynom dziękujemy za wspólną zabawę.
Szkolni koordynatorzy: M. Pawłowska, A. Kwiatkowska
Tydzień Kodowania to inicjatywa, której celem jest zachęcanie dzieci, młodzieży, jak również dorosłych do nauki programowania. W tym roku szkolnym odbywała się ona pomiędzy 11 a 22 października. W naszej szkole, podczas zajęć matematyki i informatyki, uczniowie klas VI -VIII, mieli szansę uczestniczyć w zajęciach kodowania, mogli się przekonać, że programowanie może być ciekawe i przydatne.
Szkolni koordynatorzy: M. Pawłowska, A. Kwiatkowska
Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia w naszej Szkole.
Na świecie już po raz jedenasty dzieci, młodzież i dorośli bawili się z tabliczką mnożenia. W tym roku do akcji zgłosiły się 5643 szkoły z 32 państw. Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia to dzień symboliczny. Dzień ten ma na celu zachęcić wszystkich do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia. Celem akcji jest propagowanie zabawowej formy nauczania-uczenia się matematyki. Ma ona zachęcić do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia w przyjemny, niecodzienny sposób. Akcja jest okazją dla uczniów do nadrobienia „tabliczkowych” zaległości po wakacjach. Wszyscy uczestnicy, którzy poprawnie wykonali zadanie otrzymali z rąk Egzaminatorów Certyfikat Eksperta Tabliczki Mnożenia.
W klasach IV-V odbył się klasowy konkurs MISTRZA TABLICZKI MNOŻENIA.(wyniki w załączniku)
Koordynatorzy: M.Pawłowska; A.Kwiatkowska
Strona 4 z 6